Forelska

#moldvarptips

9844_1.jpg

I dag har Jonas og eg feira to år med kjærleik ❤ Me gjekk for ein klassisk biff og bernaise til middag, med deilige båtpoteter og soppstuing. Mmmmm! Til maten sette me all vår lit til Spielberg og vår felles crush: Tom Hanks. Netflix gav oss «The Terminal», og me sa ja takk. Det er kanskje den finaste filmen eg har sett. Altså, det er mogleg eg er inhabil då eg allereie hadde ganske mange fine kjensler før filmen starta, men.. åh.. ❤

532f13f866aff.jpeg

Eg byrja å skriva eit lite synopsis til dykk, men så gjekk det opp for meg at det er så mykje kjekkare å oppdaga denne filmen etterkvart som den avslører seg sjølv til sjåaren. Eg kan likevel love lått og smil, nokre triste scener og nokre veldig fine scener. Den handlar om venskap og om å aldri gi opp. Om å gjer det beste ut av situasjonen, og om å halda løfter. Eg veit ikkje heilt kva sjanger eg vil klassifisera den som, men den går definitivt under fana «fin film». Varm, morsom og fin!

Diego-Luna-in-The-Terminal-diego-luna-930599_1920_1277.jpg

Så om du vil ha ein film som ikkje er teit og overfladisk, men heller ikkje supertrist og alvorleg: go for it! The Terminal ligg på Netflix når du treng den.

terminal-5.jpg

Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

